Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Blackbooks

Discussion in 'Toys forum' started by Kayone707, Jun 15, 2005.

Share This Page

  1. Dying to live

    Dying to live Senior Member

    • Messages: 438
    • Likes Received: 0
  2. Sumoe

    Sumoe Elite Member

    • Messages: 2,624
    • Likes Received: 1
    Dope shit freakeenyc, keep it up homie...

    and yeah, I'm 1,5 amk. Also Tricks went to camp and will probably be gone for most of the summer.
     
  3. amk

    amk Elite Member

    • Messages: 578
    • Likes Received: 0
    your an annoying fucking post whore...
    who also has no room to crit Freaks letters..
    so go sketch..

    and good lookin Sume..:p

    Alive..keep ALL the letters the same size...aaaaight...nice simple i spose...do you use bars...i doubt it..use bars..i wont go into detail..

    peace.!
     
  4. revolt92

    revolt92 Banned

    • Messages: 1,273
    • Likes Received: 0
    Last edited: Jul 8, 2007
  5. sketch3

    sketch3 Banned

    • Messages: 5,759
    • Likes Received: 0
    ur t looks like its got down syndrome, dont hav the lil bend half way up just one letter, if u gunna do that follow it thru or it wont flow
     
  6. 00-made-00

    00-made-00 Elite Member

    • Messages: 570
    • Likes Received: 0
    ^haha thts the funniest thing ive herd in ages lmfao
    tick- keep working them bars it will pay off.
    alive- love tht fill looks nice, next time do the piece in the middle of the page, i used to letter coming out of the page and it looked like i couldnt finish lettters.

    View attachment 288263
    crits plz?
     
  7. BORG

    BORG Moderator

    • Messages: 2,168
    • Likes Received: 2
    freak- i gotta call a bite, sorry, but theres a freak down here in the south whos been sprayin freak in cursive just like the 3rd one down

    lil case of insomnia last night, just fucked around, beginning to hate crayola markers
    [Broken External Image]:http://img505.imageshack.us/img505/7334/june17008bf5.jpg
     
  8. Cyto Aka Son1c

    Cyto Aka Son1c Elite Member

    • Messages: 527
    • Likes Received: 0
  9. BORG

    BORG Moderator

    • Messages: 2,168
    • Likes Received: 2
    00-made-00, well, you dont seem to be tryin to improve it or anything, i've seen the same piece from you for a while, i would take it to bars, and work on the letterin just a bit
     
    Last edited by a moderator: Jul 8, 2007
  10. anroe

    anroe Senior Member

    • Messages: 128
    • Likes Received: 1
  11. Cyto Aka Son1c

    Cyto Aka Son1c Elite Member

    • Messages: 527
    • Likes Received: 0
  12. :-l

    :-l Senior Member

    • Messages: 51
    • Likes Received: 0
  13. sevewon

    sevewon Senior Member

    • Messages: 162
    • Likes Received: 0
    AMAR quit posting the same pakastani amar handstyles uv already got crits..

    ANROE- ur shit looks really good, i like your use of colors. not so much the intense one with the wings
     
  14. BORG

    BORG Moderator

    • Messages: 2,168
    • Likes Received: 2
    anroe- i'm feelin those pieces, lookin good with ur letters and the flow
    bump for crits
     
  15. anroe

    anroe Senior Member

    • Messages: 128
    • Likes Received: 1
    thanx guys, BORG im feelin that MN shit likin the 3D on it, and the background, good jawwbb over all
     
  16. sevewon

    sevewon Senior Member

    • Messages: 162
    • Likes Received: 0

    dont make so much of the page that rockish look uve got going on, make it more of your MN, they look perfect, but look weird in the corner there. oh and not so much of all that random writing everywere. other than that shit everything LOOKS properly drawn
     
  17. REAL..

    REAL.. Member

    • Messages: 32
    • Likes Received: 0
    ai9.tinypic.com_67ec2o5.jpg
    new style first aattempt at it all crits welcome :)
     
  18. Cyto Aka Son1c

    Cyto Aka Son1c Elite Member

    • Messages: 527
    • Likes Received: 0
  19. Chalk

    Chalk Senior Member

    • Messages: 193
    • Likes Received: 0
    anroe - i'm only feelin a few of those seems like you got it then you lose it a bit.

    borg - very nice. but lets see the rest of the letters

    cyto - thicken your bars they are wayyy to skinny.

    i'm on vacation and all i could find was a pink highlighter....
    i also freestyled the K so yeah not my best

    [Broken External Image]:http://img.photobucket.com/albums/v495/k_vandal/chalk_bpink.jpg
     
  20. renk

    renk Member

    • Messages: 17
    • Likes Received: 0
    lol i posted here a while back like once, and i always love seeing the work on this site.

    ai9.photobucket.com_albums_a75_wisk101_cosenoner.jpg

    chalk and borg: very cool shit your guys letters are always so clean
    cant really crit because yall are better than me lol but oh well i tried something new :cool: